2010-12-23
 21:42:48

TORSDAG 23/12 2010

Hejsan;)
Nu sitter jag på mitt gamla rum i föräldrahemmet, långt ute på mörka landet.
Hjulen ska firas med påbörjan ikväll, då vi ska ha traditionsenligt julmys.
Fixade med håret, och det blev helt ok. Men jag är så trött och har ont i benen nu efter att ha stressat runt som en idiot hela dan (höll nästan på att missa tåget, och sprang världens race hemifrån med min typ 300 ton tunga väska...)
Så ni får bilder på resultatet i morgon i stället.

Nähä, nu ska jag vila.
Vi hörs i morgon!
Godnatt


Bieber Girl

Hej ! Fin Blogg ;)

Kika gärna in min Justin Bieber Blogg ! ;)

Där jag skriver en novell om han, som jag har hittat på själv.

Många gillar, bloggen och berättelsen så jag hoppas att du ocskå börjar gilla och följa den !

Förlåt om du inte gillar sånt. Kram !



PUBLICERAT: 2011-01-02, 18:27:40 | URL: http://biebergirl.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: