2010-12-16
 14:34:20

TORSDAG 16/12 2010

Tjaba!
Sitter på campus nu och ska köra sista pluggracet innan tentan imorgon.
Snart ska jag försänka mig i kolvätenas värld en stund, sedan kör jag vidare enligt min fenomenala tidsplan^^
Kommer väl hem vid 9-10 ikväll och sedan är det raka vägen i säng.
Innan ska jag så klart förbi ICA och köpa dextrosol, för det kommer inte gå annars, haha.
Somnade alldeles för sent i går, eller i morse kanske man ska säga.
Satt uppe och såg på "Miracle Mile", vilken är en film från 80-talet, som fokuserar på folks nojighet för kärnvapenkrig, kan man säga.
Och jag ska inte se på atombombsfilmer innan jag ska sova, för jag blir så stirrig och ligger och tror att Norrköping ska bli utsatt för ett nukleärt anfall när som helst. Och ännu värre blir det om man skulle ha oturen att höra ett flygplan flyga över en, då blir jag för en liten sekund ganska övertygad om att det är ett bombplan. Haha.
Men inga bomber kom, så jag lever och har hälsan fortfarande.
Jag sysselsatte mig med att störa Niklas med diverse samtal istället, och efter ett tag kunde jag sova.
Sov lite för länge i morse, men nu är jag uppe och fit for fight!
Vi hörs senare!
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: