2010-12-21
 21:28:23

TISDAG 21/12 2010

Hemma igen:)

Har varit och käkat panikgod mat.
Vi gick till Texas Longhorn, där de har flygande kor på väggarna. Eller korna sitter ju fast, men det ser ut som att de kommer ut genom väggen.
Jag käkade BBQ Ribs med coleslaw och majskolv och det var verkligen värt alla slantar.
Drack så klart en Newcastle till. För det är gott.

Nu sitter jag och väntar på Niklas, som är hos en kompis och hämtar något, sen ska vi städa lite.

Så här ser man ut efter en tenta-period btw. Sleten som fan. Sminket sitter snett. Håret ser ut som svinto.


Jag ser också en aning crazy ut. Som om tänker använda mina nyförvärvade kunskaper till att bygga ett eget kärnkraftverk i källaren, och med hjälp av avfallsprodukter från detta bedriva vågade experiment med att avla fram en armé av muterade superkycklingar med vilken jag ämnar döda den som någonsin föreslår att jag ska plugga fysik hädanefter.
Som tur är så är detta inte fallet, utan jag ser fram emot att plugga mer efter jul.
*
Detta döljer ju dock inte det faktum att mitt hår SER ut som svinto. Och det är inte så lätt att ändra det. Om jag borstar håret ser det istället ut som att jag har en död rödspätta på huvudet.
Men jag tänkte ta och fixa till kalufsen på torsdag. Jag vet bara inte hur. Ett par centimeter ska bort, och lite färg ska i. Men jag vill samtidigt inte ha det likadant som jag har haft hur länge som helst nu. Något nytt och coolt vill jag ha.
Och inte för mycket blekning i. Då kommer nog håret muteras till en armé av superkycklingar istället...
Så...
Någon som har några coola förslag på frisyrer?

Annars hörs vi imorgon!
Godnatt!


Skönhetsbloggen!

Inspireras av Halle Berry kanske? :D Hon har grymt hår.



PUBLICERAT: 2010-12-21, 22:07:56 | URL: http://frida.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: