2010-12-19
 12:49:13

SÖNDAG 19/12 2010

Hejsan!
Nu har jag kommit upp, och till och med hunnit bort till campus:) Sitter och väntar på att killarna ska räkna färdigt någon uppgift så att jag kan förklara en annan för dem.

Drömde härliga drömmar inatt om sommar och countryfestivaler. Så jag vaknade så klart full av längtan efter att åka iväg igen.
Tänk om jag satt nu utanför vårt safaritält en tidig kväll i augusti. Med en öl och en grillbit, och massor skön countrymusik omkring mig, och bara visste att det skulle bli en awesome natt.
Typ såhär:


Aw. Trots att jag verkligen tycker om vintern, så känns det just nu som att sommaren inte kan komma fort nog...
Nähä, pluggandet kallar.
Vi hörs senare! Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: