2010-12-22
 19:52:05

ONSDAG 22/12 2010

Hej!
Nu har Niklas åkt hem till sin familj i Dalarna och jag har varit på Fenix och hämtat alla grejer jag ska packa ner.
Imorgon blir det att gå upp ganska tidigt och göra mig i ordning för att sedan springa på stan och fixa de sista inköpen. Sedan ska jag fixa håret och sedan blir det nog ett tåg hem till hålan, om tåget vill gå ända dit...
Ska bli kul att shoppa och vara lite tjejig efter pluggöset jag haft den senaste tiden.
Men låt er inte luras. Självklart ska skolböckerna med hem. Som om jag skulle kunna gå ett helt lov utan att få försänka mig i mina ekvationer.

Nu ska jag i alla fall ha julmys.
Särskilt mycket julstämning har det ju inte blivit, men det ska jag kompensera med nu.
Har laddat upp med saffransgrifflar, ischoklad och glögg.
Till det ska jag maratonglo på alla avsnitt av världens bästa julkalender, Jul i Valhal, vilken är dansk och handlar om asagudar i juletid...
(Kan ni se framför er hur jag om några timmar, efter att ha smakat lite på vinglöggen som står på hyllan, sitter här själv i sängen och skrålar med i alla danska julsånger, haha...)
Så här mysigt har jag det:)


Vi hörs i morgon!
Godnatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: