2010-12-15
 14:28:33

ONSDAG 15/12 2010

Tja!
Jag tog visst en liten bloggpaus, haha.
Men i alla fall, jag tänkte att jag skulle komma igång igen efter nyår, och skriva typ tre inlägg om dagen, men jag tjuvstartar lite nu:)

Jag pluggar och står i som vanligt. Vi är ju faktiskt inne i andra tentaperioden nu, och i övermorgon har jag kemitenta.
Sedan är det fysiktenta på tisdag, och ett par labbrapporter som ska skrivas, men efter det är det faktiskt julledigt:)
Fast jag ska väl plugga en del över jul med, har inte bestämt än om jag ska plussa matten den 11e.

Äh, nu ska jag släpa mig ur sängen, där jag för tillfället håller hus, och så ska jag ordna till utseendet lite smått så inte folket svimmar av chock sen.
Vi drar oss upp mot campus om en stund för att plugga till i kväll någon gång.
I dag tänkte jag räkna PH-värden så pennan glöder:)

Om det förresten är någon som är intresserad av att veta hur stor volym syre det går åt för att fullständigt förbränna en liter bensin med densiteten 0,877 g/cm^3, så kan ni fråga mig. För jag vet.
Det är så skojigt nu när det har börjat komma in lite mer matte i kemin:) Tycker såna här uppgifter är kul.
Vem älskar inte matte liksom?


Puss o kram


lovisa

Ha det så bra :)



PUBLICERAT: 2010-12-15, 15:52:18 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: