2010-12-15
 19:25:12

ONSDAG 15/12 2010

Gah, jag försökte ladda upp en töntig bild från mobilen förut, men det funkade inte, fast det kanske funkar för er?
Och jag fick en kommentar också, det är lite bra med tanke på att jag aldrig orkade fixa färdigt bloggdesignen, så kommentarslänken är fortfarande gömd, haha.

I alla fall, jag är asmätt på sprödbakad torskfilé och pepparkryddat potatismos som jag stoppade i munhålan för ett litet tag sen.
Jag håller på att göra en serie test på någon sida som Niklas hittade, för att se hur bra jag egentligen är på kemi^^
Än så länge är jag awesome så klart^^
I morgon ska jag nog försöka komma upp i tid och vara borta på campus hela dagen, för man pluggar trots allt bättre där borta.
Blev ju inte att vi stack bort nu,  utan det blev hemmaplugg idag.
Resten av fredagen kanske jag tar kedigt, jag får se. Men lördag, söndag och måndag ska det pluggas tills hjärnan kollapsar och rinner ut genom öronen. Men det behövs. Det är väl iofs inte direkt Rocket Science, men lite behöver man plugga ändå^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: