2010-12-20
 21:22:23

MÅNDAG 20/12 2010

Hej alla glada och mindre glada:)

Ligger och tar igen mig med magen full av kött och ris.
Är ganska lugn inför imorgon, och tentan börjar ju inte förrän vid två, så jag hinner kolla igenom allt innan.

Har surfat runt på lite ormsidor idag. Är riktigt sugen på att köpa en egen. Nu ska jag så klart inte det, av massor skäl, men det är kul att drömma lite.
Om några år dock. Då måste jag ta ställning till vilka djur jag vill ha, för om jag skulle skaffa alla jag har lust att ha skulle mitt hem snabbt förvandlas till ett zoo.
En leguan vill jag också ha. Badly.
Men just nu är nog vandrande pinnar det mest avancerade som jag har möjlighet att ha. Så jag får vara husdjurslös ett tag till.

Kollar också lite på nyårsklänningar. Problemet är att planerna inför nyår än så länge är en aning diffusa. Det enda jag vet är att jag troligtvis kommer vara i dalarna.
Men detta gör ju att det är lite svårt att veta vilken typ av klänning som är aktuell.
Aja, det ger sig nog. Jag hinner dra ut och köpa en i mellandagarna.

Nu ska jag snart sova.
Vi hörs imorgon! Godnatt:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: