2010-12-18
 13:58:11

LÖRDAG 18/12 2010

Tja!
Igår vart jag jätteseg så det blev bara att ta det lugnt hela dagen, och på kvällen gick vi och hämtade kinamat:)

I dag är jag typ minst lika trött, haha. Känns som att jag skulle behöva sova typ 20 timmar till...
Men det blir det inte tal om.
Kom ut ur duschen för ett tag sedan och nu ska jag fixa iordning mig. Sen drar jag bort till campus för en heldag av plugg. Jag ska nöta fysik och skriva labbrapporter.
Och jag hittar inga jeans. Hittar bara tights och strumpbyxor här. Tydligen är alla mina jeans uppe på Fenix där jag har mitt studentrum...
Så jag får se vad jag hittar på i klädväg.
Längtar lite nu tills nästa vecka. Nästa vecka efter att tentan är färdig och jag kan ta jullov. Det ska bli så hemskt mysigt:)
Först har jag tänkt att ta en liten tjejdag den 23e, med lite shopping, lite sushi kanske, och lite pyssel med hår och sånt.
Sen åker jag till hålan och sen är det julafton:) Den ska tillbringas med familjen som vanligt.
Den 25e var det snack om party med brudarna, eller i alla fall vin och flötmat.
Den 26e blir det nog julfirande med tjocka släkten, som det ser ut nu.
Ska faktiskt bli skönt att ha något annat än plugg i huvudet några dagar.

Jaja, nu ska jag köra igång lite Gretchen Wilson tror jag, så att jag kommer igång.
Hörs sen! Puss o kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: