2010-12-18
 22:02:53

LÖRDAG 18/12 2010

Hej!
Nu har vi precis kommit hem från campus, och nu är det färdigpluggat för idag.
Har räknat massor på densitet och tryck i vätskor, och det har varit skoj^^
Nu har jag hört talas om kyckling med ris, och sen blir det sängen för mig:)
Upp i hyfsad tid imorgon och plugga igen.

En sak som är lite märklig är att man helt tappar uppfattningen om vilken veckodag det är när man pluggar som jag gör.
Man har inte så fullt schema, men det blir jämt att man sitter i skolan och pluggar, vardag som helgdag.
Festar gör man när man känner för det, och man inte har något viktigt dagen efter. Även det vardag som helgdag.
Det är ett fritt och roligt liv, men det kräver en hel del ansvarskänsla och självdiciplin om det ska ge ett bra slutresultat.

Nähä, nu tjatar Niklas på mig om att jag ska gå ut och koka ris, så det får jag väl göra:)

Vi hörs imorgon! Godnatt:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: