2010-08-30
 06:32:42

30/8 2010

dsc00518 (MMS)

Hej:) det var väldigt vad jag var dålig på att blogga.. Nu sitter jag i alla fall på tåget, och ska snart ha matte. Sedan blir det lite nollningsgrejer och sen en föreläsning i biologi:) Jag är pepp som tusan:) funderar också mycket nu för tiden. Funderar på hur mycket jag är beredd att offra för en dröm. Eller, för att tala klarspråk, jag funderar över hur långt jag är beredd att flytta.. Men som tur är så har jag ett år på mig att komma på det:) I alla fall, i lördags blev det en mysig hemmakväll, med lite gott käk, "Repmånad" och "Sällskapsresan". I går var jag också hemma och tog det lugnt, sprang bort till Sanna en sväng på eftermiddagen:) Nu ska jag läsa lite i min fantastiska bok:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: