2010-08-14
 19:00:28

14/8 2010

dsc00509 (MMS)

Här på Furuvik finns det inte bara människor, utan också en hel del countryälskande getingar. En av dem stack mig i läppen nyss men det är okej, jag förstår ju att han i själva verket var lite kär i mig och försökte kyssa mig:) och det gör inte ont för efter den har veckan har jag inte längre så mycket blod i alkoholomloppet.. Nu sitter vi och chillar och lyssnar på en privatkonsert med Sanna och Walle;) snart ska jag gå och hämta lite Jäger och efter det kan jag nog helt och hållet förlåta getingen. Ikväll ska vi så klart in i parken igen och lyssna på bra musik och umgås med trevliga människor. Ikväll är det sista natten och snart åker vi hem. Denna vecka har gått fort. Alldeles för fort. Så här skulle alla somrar vara. Men om två veckor börjar skolan:) Yay!


Alison

Fin blogg! hur är det? :)



PUBLICERAT: 2010-08-15, 11:48:45 | URL: http://alisons.blogg.se/
Elina

Gratis läppförstoring ;) hihi Kika gärna in i min blogg och kommentera dagens "ordet är ditt!" :)



PUBLICERAT: 2010-08-15, 19:57:55 | URL: http://elinasunshine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: