2010-08-12
 18:16:38

12/8 2010

dsc00503 (MMS)

Chips och juice blev min räddning denna morgon. Som en packad zombie släpade jag mig med ett stön upp ur sängen, tog av mig gårdagens kläder och tog på mig ett par mysbyxor. Balanssinnet var då fortfarande på semester på någon avlägsen söderhavs ö, men jag vinglade bort mot campingens lilla butik ändå med Eline till sällskap. Däckade sedan en stund på vår veranda. Jag vaknade till så småningom och släpade mig ner och badade. Efter ännu en stund gick vi och käkade på den lokala grillen, sedan gick vi in i djurparken och tittade på alla djuren. Helt klart coolast var när vi var i reptilhuset och gick in i ett rum där det skulle finnas boaormar bara för att upptäcka att rummet i själva verket var ett terrarium som mycket riktigt beboddes av två stora boa constrictor. Som tur är så är ju denna art mycket lugn och sävlig, och skulle knappast attackera besökare, men det är det ju inte alla som vet. Jag blev ju så klart återigen mycket sugen på att ha en egen, men jag tror att djurskötarna skulle märkt om jag försökt ta med mig en. Efter det gled vi runt lite till och nu sitter jag vid tältet igen. Snart börjar festen igen. Vågar inte ens tänka på hur jag kommer må på söndag, men det är ett senare problem. I kväll ska vi nog vara på festivalområdet och lyssna på musik samt umgås med alla sköna countrymänniskor. Får se hur mycket av musiken som vi kommer bidra med. Vi har ganska trasiga halsar efter flera dagars sjungande. Men som tur är kan vi fortfarande spela gitarr:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: