2010-08-05
 14:15:13

5/8 2010

Gah, dåligt med bloggande på senast...

Vart var vi? I tisdags va?
Ja, jag sprang iväg på fika med Sanna, Pontus och Walle.


Så härligt att sitta ute och fika, det är nog en av de sakerna som jag saknar allra mest på vintrarna.
Walle rövade bort min kamera och lekte lite med den.


Sedan gick vi en sväng på stan och kollade i affärer och jag råkade visst få med mig en klänning hem, men den var billig!
Jag och Sanna gick hem till henne en sväng, och började i hög takt skriva om Countrylåtar, och när vi tröttnade på det drog vi ut på stan igen för lite flötmat. Efter det, hem till Sanna igen och drack vin, garvade och spekulerade om Furuvik till sena kvällen. Sedan ville Sanna gå och lägga sig, men det ville inte jag, så jag smet över till Pontus och Walle. Där blev det snack, musik och South Park ett tag till. Sedan orkade jag inte gå hem så jag sov där.
Drog hem vid middagstid igår, efter att ha glott på "Forrest Gump".
Tillbringade resten av dagen i soffan, innan jag sprang in i duschen och vidare till Sanna där det blev lite vin (det är semester!) och kompisprat.
Sedan satt jag uppe och väntade på antagningsbeskedet tills jag somnade i soffan.

I morse slog jag på datorn samtidigt som jag slog upp ögonen, surfade in på studera.nu och såg till min stora glädje och förskräckelse att beskedet hade kommit, men jag hade inte behövt vara förskräckt, för jag kom in!
Den 27 augusti kommer jag bli student vid Linköpings universitet, campus Norrköping:)


Anna

Grattis! :)



PUBLICERAT: 2010-08-05, 19:59:24 | URL: http://sangster.blogg.se/
Lina

Grattis! Vad ska du plugga? :D



PUBLICERAT: 2010-08-05, 20:10:56 | URL: http://gammalvana.blogg.se/
Emelie

Vad kul! Skynda dig in och skaffa en fin bostad i Norrköping ^^ Själv bor jag i vattentornet :)



PUBLICERAT: 2010-08-05, 20:18:14 | URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: