2010-08-03
 13:41:44

3/8 2010

dsc00486 (MMS)

Tja bloggen! *posar* Först vill jag be så mycket om ursäkt för min hemska utväxt och risiga hårfärg, men jag vill inte färga håret förrän precis innan jag sätter i mina nya extensions (som jag ska hämta idag:)), och det blir inte förrän i helgen, så att de är alldeles färska till Furuvik. För det andra tänkte jag påpeka att jag har halsduk på mig idag, och även igår. Detta är inte för att det är kallt, utan för att det känns lite mysigt, och att mysa in sig i halsdukar hör inte sommaren till, så vi kanske får döpa dessa dagar till något i stil med "Hömar". För det tredje tänkte jag informera om att jag snart ska gå på stan och fika med lite trevligt folk. Sanna ringde nämligen för en stund sedan och jagade upp mig ur den sköna soffan, till min stora glädje och förnöjelse. Nördkvällen igår blev lyckad, det var med extatisk förtjusning jag beskådade de astronomiska fenomen som illustrerades på TV skärmen. Det var coolt, men andra ord. Synd bara att de inte går in närmare på de riktigt intressanta grejerna. För mycket tjafs om Hubble (nog så intressant, men det var i fel sammanhang), och för lite djupgående förklaringar, matematiska modeller och fysik. Sedan att jag dessa dagar befinner mig i ett ständigt tillstånd av panik inför antagningsbesked 2 spelar ju också in. I have a bad feeling about this...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: