2010-08-28
 11:39:32

28/8 2010

Hej!
Tänkte uppdatera i går kväll, men jag var så jäkla trött när jag kom hem så det blev ras ner i soffan och somna till "Independence Day".
Stack ju bort till Fia i Linköping en sväng efter uppropet och blev bjuden på smarrig korvgryta. Slutade med att jag inte kom hem till mitt lilla hem förrän vid tio...

Var ju som sagt på introduktionen i Norrköping igår, vilken höll på i ett par timmar och innehöll typ upprop, utdelning av sheman och papper, en kort presentation av alla i klassen och en rundvandring.
Campus Norrköping är verkligen supermysigt! Ska ta massor foton nästa vecka och visa er!
Kan knappt vänta tills på måndag, och det är väl härligt att det är så för en gångs skull?
Vi börjar 08.15 med den första mattelektionen, och sen börjar allvaret!
Nästa vecka har vi också nollning, så det kommer bli intensivt. Därför ska jag nog ta det rätt lugnt i helgen...
Men det hade kanske varit kul att göra något? Vi får la se... Kanske blir det bara att chinchilla i hemmet med en bra film och lite smarrigt käk...

Nu ska jag nog springa ut i skogen och ta lite foton så att jag kan få upp en snygg höstdesign på bloggen:) Det är ju inte mycket sommar kvar längre, men vilken härlig sommar det varit:)

Haha, och vet ni vad? Jag hade bestämt att jag skulle bli mycket bättre på att ta outfitbilder i höst, helst typ varje dag som jag inte har mysbyxor och en urtvättad T-Shirt.
Gjorde jag det igår? Nej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: