2010-08-22
 18:19:57

22/8 2010

Hej!
Nu är jag hemkommen från Gränna Bluegrassfestival...
Det var så klart kul och mysigt, med massor bra musik och trevliga människor.
Tog det dock rätt lugnt och kom i säng relativt tidigt båda dagarna så jag är inte så värst sliten.
Nu är det dock lite vemodigt att den här sommaren, och framför allt festivalperioden är över. Peppar som tusan för nästa år!
Men innan dess har vi ju faktiskt Countrykryssningen, som kommer komma som ett välkommet avbrott under vårvintern.

Och det är skönt att vara för sig själv och bara ta det lugnt. Det är många tankar som snurrar runt i mitt huvud, som jag behöver få ordning på.
Så ikväll blir det en hemmakväll, ska snart åka och handla lite och sen mysa ner mig i soffan framför Sagan om Ringen.

I dag säger vi också GRATTIS till en supertös vid namn Eline. Hon fyller hela 21 år, och blir därmed gammal. (Eftersom att hon är äldre än mig).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: