2010-08-19
 19:56:27

19/8 2010

Har varit oförskämt dålig på att blogga den här veckan, men det har faktiskt inte varit så mycket att blogga om...
Har mest suttit hemma och tagit igen mig efter Furuvik, samt försökt bota min magkatarr.

Idag for jag upp, glad i hågen och sprang över till grannen på en kaffe och lite prat. Sedan städade jag lite och så småningom sprang jag ner på stan och mötte upp Eline, Sanna och Walle för en liten promenix.
Nu ska jag snart ut och gå igen, och förmodligen prata lite med min kära kusinvitamin.
Sedan blir det väl att packa en liten väska, för imorgon åker vi ju på festival igen.
Gränna Bluegrassfestival är det som är målet den här gången, men jag är inte borta lika länge.
Har också sagt att jag inte ska dricka något på grund av magen, men vi vet ju alla hur det kommer gå... hrrm. Jag får ta med en hästladdning Novalucol helt enkelt. Och kanske lite ProViva shots...
Sedan är det fan inte bara en vit helg för mig, utan helst ett vitt decennium. Jag tror min mage skulle tacka mig...
Jag har hört rykten om kräftskiva nästa helg, men jag blir väl tvungen att strunta i snapsen. Eller så snapsar jag vatten i stället, det ser i alla fall lika dant ut;)

Ska slå ihop ett festivalreportage när jag kommer hem från Gränna, så ni får se hur roligt jag haft det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: