2010-08-01
 15:43:16

1/8 2010

Hej!
Förlåt så hemskt mycket att det inte blev någon uppdatering igår.
När jag satt på tåget tänkte jag att jag skulle vänta med att uppdatera tills jag kom hem, men när jag gjorde det var jag på så himla dåligt humör så jag orkade inte.
Slutade med att jag chinchillade i soffan framför en av mina älsklingsfilmer, "The green mile".

Hade i alla fall en trevlig vistelse i Halmstad. Spelningen var bra, dock lite dåligt med publik...
Efter den drog vi hem till mormor och käkade lite mat och drack lite vin. Vi provade en himla massor countrykläder, och jag fick med mig en hel bag. Under kvällen stämde jag också hennes gitarr och det slutade med att vi satt ute på hennes balkong och sjöng lite gamla, goa countrylåtar.
Hoppade upp ur sängen vid tio, och vid elva satt jag på bussen in mot stan. Vid tolv satt jag på tåget hem.

Idag tänkte jag pilla lite med garderoben. Jag ska sortera ut kläder som jag inte använder, och några av dem ska upp på vinden.
Sen tänkte jag kolla vad jag egentligen ska ha med mig till Furuvik. Kan vara bra att få ordning på alla nya kläder jag skaffat fram, sätta ihop lite outfits och kolla vad mer jag ska ha med mig så att jag hinner tvätta allt.

Just det, jag måste beställa hår också...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: