2010-08-17
 12:52:46

17/8 2010

Tja bloggen!
Jag som hade tänkt lägga upp ett uttömmande inlägg med massor av bilder från Furuvik igår, men tji fick jag.
Jag vaknade vid åttatiden av hysteriska kramper i magen, och så fortsatte det större delen av dagen. Låg mest i min säng och vred mig av smärta. Inte kul.
Tror att det var någon sorts inflammation i magen som så klart orsakades av att jag förra veckan bara levde på skräpmat och alkohol.
På kvällen fick jag i alla fall i mig lite nyponsoppa och skorpor och då blev det bättre.
I dag är det mycket bättre men magen är fortfarande lite öm. Ska bara äta snälla saker denna vecka, så att kroppen får återhämta sig lite. Får se hur det blir med festandet i helgen, men lite socialt umgänge blir det säkert.
Umgås lite med Eline idag, det är ju mycket som ska pratas igenom efter den händelserika förra veckan.
Ska försöka få upp ett mer detaljerat inlägg senare:)

Annars ska jag snart börja repetera lite matte inför skolstarten nästa vecka. Man vill ju vara slipad och redo inför alla nya utmaningar. Kommer ju läsa matte och biologi första tentaperioden.
Jag fick förresten ett roligt brev i söndags när jag kom hem:



Känns rätt kul:)
Kommer ihåg när jag var fem år och skulle börja plusettan, som man gick året innan man började ettan.
Det var verkligen en stor dag för mig. Om jag bara anat vart livet skulle ta vägen sen...
Mycket har hänt, och vägen har varit krokig, men den har alltid lett mig tillbaka till samma spår.
Och ivern över att äntligen få börja skolan, den är helt klart kvar!


Kimmy

Fin blogg. :) Allt bra? :D



PUBLICERAT: 2010-08-18, 13:48:30 | URL: http://traavel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: